sunnuntai 25. syyskuuta 2016

Ruudun toiselta puolen

Fall feelings

Heissan!
Tänään ajattelin kertoilla vähän itsestäni, ihmisestä blogin takana. Olen joissain blogeissa törmäillyt tällaisiin "10 faktaa" tai "aakkosfaktat" postauksiin ja ajattelin, että miksikäs en kertoisi jotain myös itsestäni, kun tänne on tullut uusia lukijoitakin.  Minusta itsestäni on aina mukava tietää jotain myös ihmisistä nukkeblogien takaa, vaikka sitten jotain aivan turhaa. 

- - - - - - - - - - - - - - -

"Minun aakkoseni"

A - Anime. Olen tässä kuluneen vuoden aikana koukuttunut uudestaan animen ihmeelliseen maailmaan.

B - Bussit. Kuljen kouluun bussilla, joten bussissa istuminen on tullut minulle tutuksi näiden parin vuoden sisällä.

C - Cosplay. Viimeisen vuoden aikana olen kiinnostunut cosplaysta aina vain enemmän ja Animeconiin väsäsinkin ensimmäisen cossini ikinä. Tulevaisuus tuo toivottavasti lisää cosplayta tullessaan.

D - Danganronpa. Anime jota olen viimeaikoina seuraillut, jonka toinen kausi on tällä hetkellä meneillään, tykkään hurjasti tämän varsin nerokkaasta juonesta.

E - Epävarmuus. Minulla kestää asioiden päättäminen toisinaan hurjan pitkään, kun mietin asioita joka kantilta ja kulmalta.

IMG_0692


H - Haukotteleminen. Haukottelen melko paljon, paitsi ollessani väsynyt, myös silloin kun minua jännittää tai hermostuttaa.

I - Iloisuus. Olen yleisesti ottaen optimistinen ihminen, tuppaan ajattelemaan kaikesta aina ensin sitä valoisaa puolta.

J - "Jäätävää". Käytän tätä ilmausta jatkuvasti, toisinaan myös vähän hassuissa tilanteissa, kuten "jäätävän kuuma". Logiikka mikä olet.

K - Kiharat. Minun hiukseni ovat luonnonkatastrofi, joilla tuntuu olevan aivan oma tahto. Kiharuusaste vaihtelee korkkiruuveista epämääräisiin laineisiin, ja suoristusrauta ei niihin juuri tehoa.

L -  Lukeminen. Rakastan lukemista ja kirjoja yli kaiken, sen kaikissa olomuodoissa. Romaanit, manga, kaikki menee. Erityisesti fantasiaromaanit ovat suosikkejani.

75/92

M - Manga. Luin ensimmäisen mangani varmaan jossain viidennellä luokalla ja olen siitä lähtien ollut aivan koukussa. Pienempänä luin lähinnä erilaisia shoujo-sarjoja (esim. kitchen princess, Daa Daa Daa yms.)  Lempisarjani on tällä hetkellä varmaan Kuroshitsuji.

N -  Nukkeilu. Pullipit ovat olleet elämässäni jo lähes kaksi ja puoli vuotta ja niistä on tullut tärkeä osa elämääni.

O - Ompeleminen ja käsityöt. Pidän ompelemisesta ja se on jotain mikä alun perinkin nukkeharrastuksessa minua miellytti, mahdollisuus luoda jotain suloista vähilläkin materiaaleilla. Tämä mieltymys viehättää myös cosplayssa, mahdollisuus käyttää omaa luovuuttaan.

P - Puput. Kanit ovat olleet lempieläimiäni ihan pienestä saakka ja täällä onkin asustellut jo yli neljä vuotta eräs pieni kaninpallero.

R - Ryömiminen. Aina jos joku ystävistäni valittaa ettei jaksa kävellä, minä heitän väliin kommentin joka on luokkaa "No voithan sä ryömiäkkin".

76/92


S - Sarkasmi. Olen toisinaan tahtomattakin sarkastinen vähän kaikkea kohtaan, se tulee automaattisesi.

T - Tanssi. Olen harrastanut nykytanssia kolmevuotiaasta ja kasvanut oppien rakastamaan esiintymistä ja tanssimista. Harmikseni joudun varmaan lopettamaan kevään jälkeen, jos muutan lukion perässä toiselle paikkakunnalle.

U - Ujous. Myönnän olevani toisinaan varsin ujo ja joutuvani toisinaan aivan lukkoon, mitä kummallisimmissakin tilanteissa.

V - Varvisteleminen. Lyhyt ihminen ilmoittautuu. Huomaan joutuvani nousemaan aina toisinani varpailleni kun en yllä kunnolla, hyvä esimerkki on koulukaappini, joka on hieman liian korkealla että saisin otettua kirjat sieltä vaivatta.

W - We the kings. Varmaankin lempiyhtyeeni tällä hetkellä. Erityisesti kolme viimeisintä levyä ovat täynnä hyviä kappaleita.

Rakastan tätä kappaletta, kuunnelkaa ihmeessä jos kiinnostaa.

Y -  Ysiluokka. Viimeinen vuosi peruskoulua on käynnissä ja tulevaisuus odottaa yhä hämäränä edessäpäin.

- - - - - - - - - - - -


Puuh, oli  muuten hurja tuumiminen näissä, ja silti F,G,X,Z,Å,Ä ja Ö jäivät välistä, en millään kyennyt keksimään niihin mitään. Tuliko vastaan jotain mielenkiintoista?



Bunny & Nuket


Vaihdoin muuten bannerin ja ulkoasun syksyisemmiksi, mitä pidätte?

11 kommenttia:

  1. Kiva postaus!
    Sain täydennettyä vanhoja tietoja susta♡

    VastaaPoista
  2. tosi mahtava postaus! <3 paljon tuli uutta tietoa susta c:
    inspiroiduin, ehkä mäkin teen tälläsen~

    VastaaPoista
  3. Meeeh!!! Noi kuvat on kyllä aika <3<3<3<3<3

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva blogi, ihania faktoja ja suloisia kuvia!❤
    Samaistuin tosi moneen faktaan ja näitö oli muutenkin kiva lukea.
    Postaile pian! >W<
    ~Kiki
    Www.Dollmacarons.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. ihana postausidea, voisin itsekin toteuttaa tuon joskus?
    also oon erittäin todella kateellinen sun ompelutaidoista voitko vaan antaa ne mulle kiitos näkemiin postaa toki pian innolla odotan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toteuta säkin tällainen ihmeessä, musta on mukava lukea ihmisistä blogien takana.
      Ei saa viedä mun vaivalla haalimia ompelutaidonräpellyksiä >w<

      Poista
  6. Aika kiva! Ja tykkään ulko asusta

    Tuubipullip.blokspot.com

    VastaaPoista

Kommenttisi saavat minut hymyilemään ♡