keskiviikko 21. toukokuuta 2014

Once I...

 
 
 
Minä...
 
 
...olin löytänyt sen
 

 
Olin onnellinen
 
 
Mutta jotenkin...

 
...päästin sen menemään...
 
 
...ja kadotin sen
 
 
Nyt,

 
kun löysin sen taas

 
En aio ikinä, IKINÄ

 
 
Päästää sitä katoamaan
 
 
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
Siinäpä se
Shootti oli Leahin ajatuksia, ja tavallaan muistoja.
Kuvauspaikkana oli eräs kaunis paikka rannasta, jossa muuten olen kuvannut aiemminkin. Kesällä paikka tosin on vähään vaarallinen, koska...
1. Puhelin on vaarassa pudota veteen (joo, kuvaan kännykällä...)
2. Nukke oli vaarassa pudota veteen
3. Minä olin vaarassa pudota veteen... (joo, oon järkevä XD)
Kuvat muokkasin melkein mustavalkoisiksi, mutta jätin joitakin värisävyjä näkymään.
 
Mitäpä piditte Leahin ajatuksista? Selvisikö tästä nukesta uusia puolia? Kerrothan sen kommentilla




8 kommenttia:

  1. Ihana shootti! <3 Minulle ainakin heräsi suuri mielenkiinto kuulla lisää. c:

    VastaaPoista
  2. Mielenkiintoni heräsi .
    Olisi ihana kuulla lisääki Leahin ajatuksia. Tai vaikkapa muittenkin.

    VastaaPoista
  3. Osittainen värien katoaminen teki kuvista tosi vaikuttavia, ja sanat kertoivat kauniin tarinan. <3

    VastaaPoista
  4. kiva postaus Leahista, mutta en iha tajunnut puhuttiinko onnesta?


    (arvaa kuka)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos<3
      No, tavallaan tuossa puhuttiin onnesta, ja onnellisuuden syystä.
      (arvaan kyllä kuka)

      Poista
  5. Todella kauniita kuvia :D mutta olehan tarkkana, ettei lumia sukella kun kuvailet...

    VastaaPoista

Kommenttisi saavat minut hymyilemään ♡