lauantai 24. toukokuuta 2014

Summer is here!

Heissan kaikki! Nyt onkin taas vuorossa Carolynia, huomaako joku nukkeloisessa tapahtuneen muutoksen? Viime aikoina on säät olleet ihan mahtavia, ja sen vuoksi nukkeinto myös huipussaan. Olen myös saanut aikaiseksi ommeltua Carolynille pari uutta mekkoa toinen on kyllä hame mutta... Ja kouluakin on enää neljä päivää, wihii!!!




Vähän sumea kuva...

Carolyn: Mitä, häh? Pitikö minun katsoa kameraan...

Carolyn: Mikäs tuo on???









 
 
 
Taas saa kertoa lempikuvansa kommeteissa =)
Ja enää puuttuu yksi lukija kolmestakymmenestä
 
 
 
Pupu & Nuket

7 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Kaikki kuvat on mun lemppareit :DDD Meil on viel viis päivää kouluu ja todistuksen jako, mut mä en mee sinne c

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia ja Carolyn on tosi söde n w n

    VastaaPoista
  3. Kauniita kuvia! :3
    Ps. Olen 31. lukijasi. :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos Kiitos kaikille <3
    Ja kiitti liittymisestäsi Monsterlover

    VastaaPoista
  5. Kivoja kuvia.:)

    nukenelamaa.blogspot.com

    VastaaPoista

Kommenttisi saavat minut hymyilemään ♡