sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

Jos mä oon oikee



                                            ^^Klik, klik. Selatkaa sanojen tahtiin^^

Oon vuokralla, mun kehossa
Asunnon maksan ruokapalkalla

Maali rapisee seinät lohkeilee
Kuka korjaa?

Kun kadulla kysytään mikä vuosi mä en oo varma
Kysykää niiltä jotka tietävät, mistä tulevat

Jos mä oon oikee
Miks kadulla mun läpi kävellään

Jos oon oikee
Miksen muista omaa nimeänikään
Kai mä hengitän
Jeeh

Juttelen vaikken tunne sanoja
Mun äidinkieli, kuin hepreaa

Herään illalla nukahdan aamulla
Elän valveunessa

Mä olen yksinään vaik metro täynnä on ihmisii
Ne katsoo läpi, vaik tartun niiden käsistä kii

Ei oo olemassa kummituksii
Eiks nii?

Jos mä oon oikee
Miks kadulla mun läpi kävellään

Jos mä oon oikee
Miksen muista omaa nimeänikään
Kai mä hengitän jeeh

Jos mä oon oikee
miksei peili heijasta mua enää

Jos mä oon oikee
miksen muista omaa nimeänikään

Kai mä hengitän

Jeeh
 
-------------------------------------------------
 
Taas tuli yksi shootti uunista ulos (Mitääh?)
Yritin kuvata tuossa Carolynin sisäistä epävarmuutta siitä, kuka on ja mistä tulee. Toivottavasti onnistuin edes jotenkuten. Kuvissa pyörivä unisieppari on itsetehty. Oli muuten hauska pikku askartelu. Halkaisialtaan tuo on n.4cm. Ja rusetti, ja helmet ovat vihreitä.
 
Tässä värillisenä tuo viimeinen kuva
 
 
Pupu & Nuket
 

7 kommenttia:

  1. Ihana shootti ja nätit kuvat! ♡

    VastaaPoista
  2. Ihana shoot <3 Ite kuulin tän kappaleen ekaa kertaa eilen radiosta ja ihastuin ihan täysin siihen, niin surullinen ja siin on hieno tarina ja silleen, ja suunnittelin tekeväni tästä musashootin, mutta ilmeisesti olit mua nopeempi ^^

    Carolyn on tosi ihana, sen meikit on niiin ihanat, ja mustavalkosenakin sen silmät lumoaa mut <3
    Sen asu on tosi hieno kans :3 Ja toi unisieppari, wooh, oot taitava :3

    Kaikinpuolin ihana shootti, kuvat oli ihanan pehmeesti mustavalkosia (voiks noin sanoo :D) ja loi ihanaa tunnelmaa tähän. Kuvakulmat oli kans nättejä, Carolyn on ihana <3

    VastaaPoista
  3. Söpö shootti! Ja Carolyn on aivan IHANA! <3

    VastaaPoista
  4. Suloinen shootti. Musiikki sopi tosi hyvin siihen! Ja aivan ihana unisieppari!

    VastaaPoista

Kommenttisi saavat minut hymyilemään ♡