tiistai 21. kesäkuuta 2016

Kesäkuu

It's a beautiful day

3/92

Muahhahhahaa! Se toimii jälleen.
Toisinsanoen, olen palannut! Flickr palautui jälleen normaaliksi, ihan vain itsekseen, jes.
Heitän tähän ruudulle nyt tämän kuukauden aikana kertyneitä kuvia (joita kyllä riittää vaikka muille jakaa) joten, olkaa hyvä.

2/92
6/92
5/92
7/92
8/92
10/92
9/92
21/92
13/92
14/92
15/92
17/92
18/92
20/92
1/92
Sukan Ame <3
group of four
Otin myös joskus ryhmäkuvan koko poppoosta, jossa kaikki ainakin ovat katsovinaan kameraan.
lil twins
Kaksoset
Sisters
Siskokset

Mites teidän kesälomat on lähteny käyntiin? Minä olen pyörähtänyt Helsingissä, ommellut ja katsonut animea. Ja kuvaillut nukkeja, sekä lukenut, näin niin kuin erittäin tiivistetysti.
Haluaisin kokeilla ottaa onnistuneesti siimakuvia, onko kellään mitään vinkkiä, millainen paikka kannattaisi valita, mihin kaikkialle viritellä siimoja yms.

Seuraavaan kertaan

Bunny & Nuket

5 kommenttia:

  1. Jee eka!
    Ihania kuvia^^
    Kaikista kuvista kahdeksas, missä Thailea on sängyllä, on ehdottomasti lempparini♡
    Ja hyvä, että flickr alkoi toimia:3
    Mun kesäloma on lähtenyt ihan hyvin käyntiin, kiitos kysymästä^^
    Sori, en ole hyvä ottamaan siimakuvia, koska en ole kuin kerran kokeillut:)
    Neuvoa minulta ei sitten löydy, mutta itse laitoin sen siiman vaan kiinni keppiin8)

    VastaaPoista
  2. Kaksoset ovat kyllä niin älyttömän ihania :'D <3 Todella kauniit peruukit olet heille molemmille löytänyt. Ihanan kesäisiä kuvia :3
    pullip-love.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Wow, ihania kuvia(^^) Itse olen vain vähän siimakubia ottanut, ja olen todennut, että ainakin aluksi kannattaa valita helppo aihe ja etsiä sopiva paikka esim.sellainen jossa on joku puu alhaalla. Viritän yleensä olkapäihin, jalkoihin ja keskivartaloon, silleinn oudolla tavalla :D Kannattaa myös olla paljon aikaa ja kärsivällisyyttä. Ei multa kyllä kauheasti apua tullut, kun itse olen aika aloittelija siiman kanssa :'D

    VastaaPoista
  4. Pu jee, kaksoset <3 Mulle kans ;)

    VastaaPoista
  5. Jee, ihana kuulla että pääset taas postailemaan!
    Kaikki kuvat oli tosi suloisia, Thailea ja Dahlia ovat kyllä oikein onnistuneesti toteutetut kaksoset ^^ Mun kesäloma on ollut suurinpiirtein samanlainen, tosin en ole lukenut paljoakaan (paitsi aku ankkaa heh).
    En sinäänsä osaa antaa siimakuviin mitään vinkkejä, en ole mikään oikein kehittynyt siimamestari ^^' Voin sanoa vain, että kannattaa aloittaa ihan tosi yksinkertaisista kuvista (pienten esineiden leijuttamisesta tms), sillä siiman kanssa menee tosi nopeasti hermot! Onnea kuitenkin kuvien ottamiseen :)

    VastaaPoista

Kommenttisi saavat minut hymyilemään ♡